Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ

Vážený zákazníku,

Víme a chápeme, že někdy vám určité věci jednoduše nesednou. V tomto případě je možné vrátit zboží do 14 dnů. Avšak zboží musí být nepoužito, nepoškozeno, umístěno v původním nepoškozeném balení a zabaleno tak, aby nedošlo k jeho zhenodnocení a poškození,

Podle zákona je spotřebitel odpovědný za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Zacházení pro základní zjištění vlastností a funkčnosti zboží nesmí přesáhnout pravidla vyzkoušení zboží podobne jako v kamenné prodejně.

Příklad 1: Objednáte si mini krepovačku. Po obdržení balíku ji opatrně vyjmete z balíku. Už na pohled se Vám může zdát, že je opravdu malá, menší než jste si představovali. Nejdete ji tedy používat na sebe, ale kontaktujete prodejce, že Vám zboží již z pohledu nesedí a chcete ho vrátit.

Příklad 2: Objednáte si strojek a již po prvním chycení do ruky zjistíte, že je příliš těžký nebo po zapnutí má silné nebo slabé vibrace, případně při síťovém strojku ke zjištění jeho vlastností není třeba ani rozmotávat jeho kabel. Rozmotaný kabel již může evokovat známky použití. Pokud Vám některá z těchto možností vadí, zboží prosím nepoužívejte, ale neprodlene vraťte.

Vrácené zboží vždy kontrolujeme pod kamerovým záznamem a důkladně kontrolujeme zda nedošlo k jeho použití nad rámec parametrů, zda nevykazuje známky poškození obalu.

Stáhnout vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy


REKLAMACE

Rovněž chápeme a neumíme vyloučit možnost, že některé zboží se časem porouchá. Bohužel už nežijeme v době, kdy produkt vydržel funkčný i 15 let.

V každém případě prosíme, zachovejte „chladnou“ hlavu, snažíme se vždy vyřešit vše rychle a efektivně, nikdo není povinen poslouchat urážky do telefonu, jako někdy dostáváme.

Avšak i Vy, jako zákazník, máte také určité povinnosti, a to především povinost uchovat a mít k dispozici tyto 2 dokumenty/údaje:

  • Originální záruční list - kde je ručně vypsáno datum prodeje, podpis a razítko prodejce, výrobní číslo produktu, a
  • Číslo faktury (8 místné) nebo objednávky (6 místné).

Máte-li všechny tyto dokumenty, pak nás můžete kontaktovat výhradně emailem (ne instagram a facebook - to slouží pro reklamní účely, nikoli pro reklamace).

Na email nám můžete poslat fotky, případně video. Někdy umíme reklamaci nebo menší závadu vyřešit jednoduše i s vámi v pohodlí domova (např. povolená střihací hlavice zapříčiněná vibrací nebo nedostatečnou údržbou).

ADRESY: 

Vrácení zboží nebo reklamace nám můžete poslat 3 formami, necháme na Vás co je pro Vás výhodnější a rychlejší:

  • Pošta na adresu:

KadeřnickyServis - Dubková 1205, 02055 Lazy pod Makytou

  • Packeta výdejní Místo:

KadeřnickyServis - Dvory 1933/20, 020 01 Púchov Sportaktiv.

Uveďte prosím telefonní číslo: +421910742063 a email: info@kadernickyservis.sk

  • Packeta kurýr:

KadeřnickyServis - Dvory 1932/18, 020 01 Púchov

Uveďte prosím telefonní číslo: +421910742063 a email: info@kadernickyservis.sk